پیامک و اس ام اس غمگین
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 11:48 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

از آشیانه ی چشمان کبوتران امید / به شوق باغ تنت پر گشاده در راهند / ز دره های هوس تا فراز قله ی عشق / پریده اند و از تو آب و دانه میخواهند . گلی دارم که تو گلها غریبه / نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه / گلی دارم به دست کس نمیدم / خریدم گوهری و پس نمیدنم . کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟ اس ام اس غمگین نه پیشانی من به لبهای تو رسید ، نه لیاقت تو به احساس من … چیزی به هم بدهکار نیستیم ، هر دو کم آوردیم ! اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته . برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی ! قلب مرا آتش زدی هدیه به تو خاکسترش / این دل وفادار تو بود اما نکردی باورش . انتظار … شش حرف و چهار نقطه ، کلمه ی کوتاهیست ، اما سالها طول خواهد کشید تا بفهمی یعنی چه … کاش منتظرت نبودم ، کاش می شد گفت “یادت مرا فراموش” اگر تنها گناهم دوست داشتن توست ، تنها گناهی است که توبه نخواهم کرد !

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین 93
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:44 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

قلب مرا آتش زدی هدیه به تو خاکسترش / این دل وفادار تو بود اما نکردی باورش .

انتظار …
شش حرف و چهار نقطه ، کلمه ی کوتاهیست ، اما سالها طول خواهد کشید تا بفهمی یعنی چه …
کاش منتظرت نبودم ، کاش می شد گفت “یادت مرا فراموش”

اگر تنها گناهم دوست داشتن توست ، تنها گناهی است که توبه نخواهم کرد !

برچسب‌ها:

اس ام اس های زیبای دلتنگی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:20 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست . عشق تو نکوست در شب و روز ، دیدار تو خواب را بر چشمان هر تاریکی آشفته می کند . دستهایم هنوز تو را عاشقند و به آن احساس و به آن لحظه ی پاک هم آغوشی با دستهایت حسادت می کنند ، کاش باز هم تکرار میشد نفس کشیدن در آغوش شیرین خاطره ی با تو بودن . اس ام اس دلتنگی فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمانه به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست . خاک کم آب شده مثل کویر تشنه / شاید از جای دگر مزرعه شیبی دارد / سیب هر سال در این فصل شکوفا می شد / باغبان کرده فراموش که سیبی دارد . بچه که بودیم ، بچه بودیم ، بزرگ که شدیم ، بزرگ که نشدیم هیچ ، دیگه همون بچه هم نیستیم ، برای عشق پاک بچه گی هایم دلم تنگ است . لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین / تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین . قراره یه میدون به اسم من بزنن با تشکر از همه عزیزانی که تو این مدت من رو دور زدن ! از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:11 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

بچه که بودیم ، بچه بودیم ، بزرگ که شدیم ، بزرگ که نشدیم هیچ ، دیگه همون بچه هم نیستیم ، برای عشق پاک بچه گی هایم دلم تنگ است .

لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین / تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین .

قراره یه میدون به اسم من بزنن
با تشکر از همه عزیزانی که تو این مدت من رو دور زدن !

از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه و احساسی
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:1 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گوهر خود را نزن بر هر سنگ نالایقی / صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی . درد دوریت کم نمیشه / یادت واسم مرهم نمیشه / دلم فقط حضورتو میخواد / شعر عاشقانه قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم ، نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . روز اول گل سرخی برایم آوردی ، گفتی : برای همیشه دوستت دارم ، روز دوم گل زردی برایم آوردی ، گفتی : دوست ندارم ، روز سوم گل سفیدی برایم آوردی و سر قبرم گذاشتی ، گفتی : منو ببخش فقط به شوخی بود . یه روز دل نشست با خود گفت از این به بعد سنگ میشی ، سنگ شد و پیشه سنگا نشست اما عاشق یه سنگ دیگه شد . در سرزمین قلبم خانه ای ساختم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدنت خسته نمی شدند ، در این خانه همیشه خاطراتم را مرور می کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولی حرف های گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو همیشه در ذهنم و یاد تو همیشه در قلبم جاریست .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:58 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سهل است بگویم که گرفتار تو هستم / من در پی این حادثه غمخوار تو هستم / هر چند که تو دور از منی و من ز تو دورم / بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم .

تا تو هستی همدم و دلدار همیشه / غم و تنهایی دور و برم پیدا نمیشه .

کاشکی اون روز می دونستم همه کارات کلکه / باید از نگام می خوندی عشق من برات تکه / خیلی ازم می پرسن چرا از غم می خونم / می خونم همه بدونن عشقا دوز و کلکه .

پروانه سوخت ، شمع آب شد و خاموش ، اما قصه ی عشق که به پایان نرسیده .

برچسب‌ها:

متن های زیبای 93
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:47 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای کسانی که مامور دفن من هستید ، گوش فرا دهید : تابوت مرا در جای بلندی قرار دهید ، تا باد بوی مرا به سرزمین عاشقان ببرد ، چشمان مرا باز بگذارید چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهاییست / ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشاییست . متن های زیبا سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده ، اومد در گوشم گفت نگران چی هستی ؟ اسمتو بنویس بقیش با من ! . . . ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم قلب من و قلب تو از هم جداست / قلب تو گر آهن است ، قلب من آهنرباست . دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . چنین گفت زرتشت : عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهربانی مهر بورز ، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش . در تنور عاشقی سرد مکن / در مقام عشق نامردی مکن / حرف مردی می زنی مردانه باش / در سرای عاشقی افسانه باش . گر راضی شوی از من ، همه روزم به شادابیست / گر نامه ام شود از سوی تو امضا کافیست .

برچسب‌ها:

متن های زیبا و جدید
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 12:13 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است .

چنین گفت زرتشت : عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهربانی مهر بورز ، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش .

در تنور عاشقی سرد مکن / در مقام عشق نامردی مکن / حرف مردی می زنی مردانه باش / در سرای عاشقی افسانه باش .

گر راضی شوی از من ، همه روزم به شادابیست / گر نامه ام شود از سوی تو امضا کافیست .

برچسب‌ها:

عاشقانه جدید
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 22:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عزیزم … وقتی گند زدی به زندگی طرف حداقل وقت رفتن دهنتو ببند ، نگو قسمت نشد ! دلم گرفته ، دلم گرفته ، به ایوان می روم و انگشتانم را بر پوست کشیده ی شب می کشم ، چراغهای رابطه تاریکند ، کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد ، کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد ، پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنی است . به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ، زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟ دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه ی دیدار با همه ی زیبایی ، گاه پر از دلتنگی است .عاشقانه اصن این آهنگای مازیار فلاحی یه جوریه که وقتی آدم بهش گوش میکنه شرمنده میشه از اینکه تا حالا شکست عشقی نخورده ! هیچگاه نگاهت را فراموش نمیکنم ، نگاهی سرشار از محبت و صمیمیت ، صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهنم مجسم ، اما من تو را می خواهم نه خیالت را .

برچسب‌ها:

عاشقانه باحال
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 20:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

وقتی که برگی روی زمین میفته ، حس می کنم گریه ی بی صداشو ، حس می کنم چی می گذره تو قلبش ، وقتی میبینه مرگ لحظه هاشو ، آخه منم یه برگ خشک و زردم .
عاشقی روز قرمز تولدش شمع فوت می کند ، طفلی شمع فقط سکوت می کند .
در دنیا تن مرد و نامرد هر دو یکیست ، روزگار باید گذشت تا بدانی مرد کیست !

برچسب‌ها:

جوک
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 23:15 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

نفس بده که برات نفس نفس بزنم ، نفس به جز تو نخواهم برای کسی بزنم ، مرا اسیر خود کردی دعایم کن ، که آخرین نفس را در این قفس بزنم . رفتمو تو شهر عشقم دلمو تنها گذاشتم ، دیگه حتی واسه موندن یه بهانه هم نداشتم ، با همه روح و وجودم یه دله شکسته بودم ، آره دل شکسته بودم با تمامی وجودم ، میگن این دو روز دنیا جای غم خوردن نداره ، چه جوری آروم بگیره اون دلی که بیقراره . ه پایان رسیدیم اما نکردیم آغاز ، فرو ریخت پرها نکردیم پرواز ، ببخشای ای روشن عشق بر ما ، ببخشای ! پرسیدند بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم : جهنم است بهشت بی دوست ! ای دوست ، معرفت چیز گرانی است که به هرکس ندهندش !جوک خنده دار خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز !

برچسب‌ها:

جوک خنده دار جدبد
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 21:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دنیا یه میدونه ، سرنوشت اما یه بازی ، پیش ام ما نوشتن ، حقته باید ببازی .
از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است ، از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است .
تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم ، شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم ، تو چیستی که از هر موج تبسم تو ، بسان قایق سرگشته ی روی مردابم .

برچسب‌ها:

جملات بسیار زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:54 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

صبا گر چاره داری وقت وقت است ، که درد اشتیاقم قصد جان کرد ، میان مهربانان کی توان گفت ، که یار ما چنین گفت و چنان کرد . (حافظ) آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم ، ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت ، من فقط یه کم شکستم خوب نگام کنی همونم ! تک تک آرزوی هایم را می سوزانم تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات . سلام ای عاشق اندوهگینم ، نمیخواهم تو را غمگین ببینم ، اگر درد دو چشمت دیدن ماست ،بیا تا از دو چشمت درد چینم . اگر غم سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند ، بازم میگم دوستت دارم !جملات زیبا خوبیه کلیپس اینه که میتونیم دختر رو از پسر تو دانشگاه تشخیص بدیم ! لامصب جزو محدود راه های باقی موندس

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:18 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

امشب به سوگ آرزوهایم نشسته ام و در غم نبودنت اشک فراق می ریزم ، امشب شمع حسرت آرزوهای بر باد رفاه ام ذره ذره آب می شود ، امشب برای مرگ آرزوهایم لباس سیاه پوشیده ام ، کاش امشب کسی برای عرض تسلیت به خانه دلم می آمد ، کاش امشب تو بودی و دلداری ام می دادی و دفتر آرزوهایم را ورق می زدی ، اما افسوس که تو نیستی و زندگی بی تو قشنگ نیست .

برچسب‌ها:

خنده دار باحال
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:8 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست . تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر ، مثل تقدیر ، مثل قسمت ، مثل الماسی که هیچکس واسه اون نذاشته قیمت می گویند ببخشید و فراموش کنید ، اما کسی که ارزش بخشیدن داشته باشد تو هرگز فراموشش نخواهی کرد .اس ام اس خنده دار عمری با غم عشقت نشستم ، به تو پیوستم و از خود گسستم ، ولیکن سرنشتم این سه حرف بود ، تو را دیدم ، پرستیدم ، شکستم زندگی آرام است ، مثل آرامش یک خواب بلند ، زندگی شیرین است ، مثل شیرینی یک روز قشنگ ، زندگی رویایی است ، مثل رویای یکی کودک ناز ، زندگی زیبایی است ، مثل زیبایی یک غنچه ی باز ، زندگی تک تک این ساعت هاست ، زندگی چرخش این عقربه هاست ، زندگی راز دل مادر من ، زندگی پینه ی دست پدر است ، زندگی مثل زمان در گذر است .

برچسب‌ها:

پیامک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 14:41 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری . (دکتر علی شریعتی)
اگر در زندگی ناگاه یکی از سیم های سازت پاره شد آهنگ زندگی را آنچنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشت .

برچسب‌ها:

عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:40 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

انتظار سخت است و فراموش کردن هم سخت ، اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است . کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه ، منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل تویی لطف کرانه . اس ام اس عاشقانه در عشق تو گاه بت پرستم گویند ، گه رند و خراباتی و مستم گویند ، اینها همه از بهر شکستم گویند ، من شاد به هر چه هستم گویند . همه در حسرت یک پروازند ، من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، به تو که عزیز تر از اندیشه ی یک پروازی .

برچسب‌ها:

عاشقانه زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

کجایی تو ؟ که ام من ؟ و جغرافیای ما کجاست ؟ (احمد شاملو)

دلتنگم و دیدار تو درمان منست
بی رنگ رخت زمانه زندان منست
بر هیچ تنی میاد و بر هیچ دلی
آنچه از غم هجران تو بر جان منست

برچسب‌ها:

اس ام اس زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:31 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دلتنگی یعنی کسی که باید باشد … نیست ! به همین سادگی روی شاخه های دوری ، چه خوشی داری صبوری . اس ام اس در ساحل قلب ها فقط ردپای دوست می ماند ، وگرنه موج روزگار هر ردپایی را گم می کند . آسمان وقف نگاهت گل من ، مانده ام چشم به راحت گل من ، هر کجا هستی و باشی ، گویم خدا پشت و پناهت گل من . معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو .

برچسب‌ها:

اس ام اس
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:57 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در همه رویایم یک گل را می بینم ، اگر تو صدای یک بلبل را می شنوی بدان که از قلب من جاری شده است . (ترجمه اشعار خارجی)

بیمار عشق توست پرستوی روح من ، از این مریض خسته عیادت نمی کنی ؟ (مریم حیدر زاده)

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:57 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

برو دیگه نبینمت ، خاطر خواهیت دروغ بوده ، تو خلوتم با گریه هام ، چه قدر سرت شلوغ بوده . (مریم حید زاده)

دارم از تو می نویسم تو یه روز سرد برفی ، قلمم نمی نویسه ، می گه تو نداری حرفی . (مریم حیدر زاده)

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم .

روزی که عشق را قسمت کردند پرواز را به تو دادند ، قفس را به من ساز را به تو دادند ، غم را به من و من تشنه ی کویر دشت بارانم ، مانند طایفه ی خاک می مانم و دشمن طوفان من هر شب این ساز را به بهانه ی تو به صدا در می آورد .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

با اجازه روغن ماشینتو عوض کردم به جاش خون جگرمو ریختم تا هر وقت استارت می زنی به عشقت بسوزم .

او خود را در کویر قلبت کاشت تا بهارش کنی ، پس با گوهر وجودت آبش ده تا بهارت کند و برای کویر قلبت گل دهد .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تو نخستین فرشته ای از جنس خاک که با بال های پاک و معصومش در میان شیاطین با بال های شکستیشان پرواز می کند و خود را به مروارید های قعر دریا می رساند بی آنکه آنها را برباید .

اگر دوزخ هم روی با تو می آیم چون آن دوزخ با تو بهشت است .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

جدایی نادر از سیمین اسکار میگیرد
جدایی تو از من جانم را

مگه ازت چی کم دارم که روز و شب ناز می کنی ، فکر می کنی ازم سری ، بال داری ، پرواز می کنی ؟

برچسب‌ها:

جملات زیبا
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گل نیست چنین سرکش و رعنا که تویی ، مه نیست بدین گونه فریبا که تویی ، غم بر سر غم ریخته آنجا که منم ، دل بر سر دل ریخته آنجا که تویی .

عشق با غرور زیباست ، اگه عشق را به قیمت ریختن دیوار غرورت گدایی کنی آن وقت است که دیگر عشق نیست ، صدقه است !

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دوستی تنها برآیند نیاز ما نیست ، از خود گذشتگی نخستین پایه ی دوستی است . (ارد بزرگ)

ارزشمند ترین اتفاقات زندگی معمولا دیده نمی شوند یا لمس نمی شوند ، بلکه در دل حس می شوند .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

لحظه لحظه های زندگی را سپری می کنیم تا به خوشبختی برسیم ، غافل از اینکه خوشبختی در همان لحظاتی بود که سپری شد . (دکتر شریعتی)

عاقل مباش که غم دیگران خوری ، دیوانه باش تا دیگران غمت خورند !

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 23:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دوستان فراوان نشان دهنده ی کامیابی در زندگی نیست ، بلکه نشان نابودی زمان به گونه ای گسترده است . (ارد بزرگ)

مردانی که بیشتر از جایگاه و هنجار زنان پشتیبانی می کنند ، خود بیشتر از دیگران به نهاد زنان می تازند . (ارد بزرگ)

 

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد