شارژ مستقیم رایتل
یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ساعت 13:58 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مرا از شهر بیرون می پسندی / مرا مجنون مجنون می پسندی / نمیدانم چرا ای خنده ی محض / مرا با دیده ی خون می پسندی .

بگو با من چه کردی مهربانم / که ابری شد تمام آسمانم / بیا آتش بزن خاکسترم کن / بدون تو نمی خواهم بمانم .

آسمان را به پاس خورشید ، باغ را به حرمت گل و تو را به خاطر قلب مهربانت دوست دارم .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت و نامردی
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 12:3 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی دلمان که می گیرد ، تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

میدونی تو مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مرده زیاد داری ! قویی که شنا میکرد در برکه ی چشمانت / موجی که رها میشد در بستر چشمانت / قلبی که نفس میزد در دام گریبانت / من بودم و خواهم بود همواره پریشانت . کاش بودم درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو . رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده ، بوده روزی دل / بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل . هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق / هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق / شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد / شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق . حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست / حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست . دنیا نباشد ! فقط کوچه ای باشد و باران و دوستی که زلال تر از باران است .

برچسب‌ها:

اس ام اس و پیامک خیانت
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ساعت 21:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق / هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق / شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد / شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق .

حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست / حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست .

دنیا نباشد ! فقط کوچه ای باشد و باران و دوستی که زلال تر از باران است .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار زیبا
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:39 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

کجایی ؟ همه دنبالت می گردند ، فکر می کنند گم شدی ، بگم تو قلبمی خیالشون راحت بشه ؟ عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند / سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند / گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم / گوش کن قلب من از دور تو را می خواند . هر صبح که خورشید سر از خاک در آرد / دیوانه دلم ، حسرت دیدار تو دارد . فرقی ندارد ، شرق یا غرب ، شمال یا جنوب ، من تو را به هر جهت دوست دارم . برای کشتن پروانه ، او را له نکن ! بالهایش را بچین ، خاطرات پرواز او را خواهد کشت ! ندارم لحظه ای از تو رهایی / امان از عشق و از این آشنایی / تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدایی .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

عشق داغیست ، تا مرگ نیاید نرود / هرکه بر چهره از این داغ نشانی دارد . الهی کور بشه ! گره ریسمان قلبمون ! گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی / به مردی با تو پیوستم ، ندانستم که نامردی . روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد / تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار باحال
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق داغیست ، تا مرگ نیاید نرود / هرکه بر چهره از این داغ نشانی دارد .

الهی کور بشه ! گره ریسمان قلبمون !

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی / به مردی با تو پیوستم ، ندانستم که نامردی .

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد / تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد .

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد