تمامی اپراتورها با ارائه بسته های متنوع
یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, ساعت 19:26 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

معرفی بسته های قیمتی همراه اول

تمامی اپراتورها با ارائه بسته های متنوع سعی در جذب مشتری به سمت خود را دارند رایتل با ارائه بسته های دکا، ایرانسل با بسته های مصرفی و حالا همراه اول با بسته های قیمتی خود سعی دارند تا هزینه ها و شارژ همراه اول مشترکین را کاهش دهند در ادامه با ما باشید تا بسته های قیمتی را برای شما شرح دهیم.

امروز در این پست قصد داریم که به معرفی بسته های قیمتی همراه اول بپردازیم بسته هایی که ویژه مشترکین دائمی ارائه شده و شما با فعالسازی هر کدام از بسته ها که در جدول زیر آورده شده اند می توانید از مکالمه و پیامک درون شبکه و همچنین اینترنت با حجم ارسال و دریافت مشخص بهره مند شوید.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد این بسته ها ویژه مشترکین دائمی می باشد که هزینه ی آن بر روی قبض وی درج خواهد شد شما با استفاده از سرویس پرداخت قبوض ایتور می توانید تمامی قبوض خود را پرداخت نمایید و همچنین برای خرید شارژ همراه اول نیز می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید.

این روزها هریک از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل در حال رقابت در ارائه ی بسته های تشویقی هستند و هفته ای نیست که از یک بسته جدید رونمایی نکنند، این کاربران و مشترکین این اپراتورها هستند که در خیل این بسته ها و طرح سردرگم میشوند از این رو وبسایت ایتور تلاش می کند بسته هایی که اپراتورها معرفی می کنند را به همراه راهنمای فعالسازی و تعرفه ی هر یک و شرایط استفاده از آنها را در اختیار شما قرار دهد تا در استفاده از آن ها دچار مشکل نشوید.

 

بسته های قیمتی همراه اول

بسته ی جدید معرفی شده از سوی همراه اول بسته ی قیمتی نام دارد. این طرح جدید همراه اول شامل بسته های ترکیبی است که هریک از این بسته ها دارای جزئیات و شرایط استفاده ی متفاوتی است. سایت ایتور لیستی از تمام بسته های ترکیبی همراه اول را در جدول زیر جمع آوری نموده و به معرفی هر کدام پرداخته است، همچنین در جدول بالا می توانید تعرفه و شارژ همراه اول مورد نیاز برای فعال سازی هر یک از بسته ها رو مشاهده نمایید. طرح بسته های قیمتی ویژه مشترکین دائمی این اپراتور می باشد.

 

نکات استفاده از این طرح

تمامی بسته ها با اعتبار زمانی یک ماهه ارئه میشوند.

در صورتی که مشترکی یکی از بسته ها را خریداری کرده باشد و اینترنت سیم کارت او فعال نباشد، نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول برای کاربر از طریق اس ام اس ارسال خواهد شد.
این بسته ها فقط مخصوص سیم کارت های دائمی میباشد.
هزینه و شارژ همراه اول مورد نیاز برای فعالسازی بسته به قبض مشترک اضافه میگردد و می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت ایتور - ارائه دهنده خدمات آنلاین اقدام پرداخت قبوض خود نماید.
بهرمندی از پیامک و مکالمه این بسته ها فقط برای داخل شبکه مهیا می باشد.
توجه داشته باشید که اگر مهلت زمانی بسته پایان یابد به طور اتوماتیک بسته تمدید خواهد شد اما در صورت تمام شدن سقف استفاده از پیامک و مکالمه و اینترنت همراه تمدید انجام نخواهد شد.
در زمان استفاده از این بسته ها امکان تغییر آن به طرحی دیگر میسر نمی باشد.

 

طریقه فعالسازی بسته های قیمتی

برای فعالسازی این بسته های دو روش وجود دارد: اولین روش استفاده از کد USSD میباشد لیست شماره های مورد نیاز برای فعالسازی بسته های قیمتی در جدول زیر درج شده است. روش دوم برای فعال سازی بسته های قیمتی ارسال یک پیامک به شماره 8066 میباشد در جدول زیر میتوانید نحوه فعالسازی را با استفاده از سامانه پیام کوتاه مشاهده نمایید.

فعال سازی بسته قیمتی با استفاده از سامانه پیامکی همراه اول

 

فعالسازی بسته های قیمتی با استفاده از کد USSD

 

ذکر این نکته به عنوان حسن ختام خالی از لطف نمی باشد که تمامی استفاده های این بسته ویژه داخل شبکه همراه اول می باشد و همجنین تنها مشترکین دائمی قادر به خرید اینگونه بسته ها می باشند.

توجه داشته باشید که پس از به پایان رسیدن اعتبار زمانی این بسته ها، به طور خودکار بسته ها تمدید خواهند شد.

برچسب‌ها:

روش انتقال مالکیت سیم کارت های رایتل
دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, ساعت 16:23 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

روش انتقال مالکیت سیم کارت های رایتل

اگر شما بخواهید سیم کارت رایتل خود را به شخصی دیگر بفروشید نیاز دارید که سند آن را نیز به طور کامل به نام شخص خریدار انتقال دهید امروز در این پست قصد داریم نحوه انتقال سند مالکیت سیم کارت های رایتل را به شخص دیگر در هنگام خرید و فروش را برای شما شرح دهید که مطمئناً روزی نیز به کار شما می آید.

یکی از ویژگی های مشترک در تمام اپراتور امکان تغییر مالکیت سیم کارت به اشخاص دیگر می باشد رایتل نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی رایتل در سراسر کشور اقدام به به انتقال مالکیت سند به شخص دیگر نمایند.

رایتل در وبسایت رسمی خود به نشانی rightel.ir نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های این اپراتور به سایر اپراتور ها را به طور کامل برای مشترکین توضیح داده است در این پست قصد داریم که به طور جزئی تر به این مقوله به پردازیم و جزئیات و نکات پروسه انتقال را توضیح دهیم. توجه داشته باشید که با تکمیل شدن پروسه انتقال شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال غیر فعال خواهد شد و انتقال نمی یابد.

متن تبلیغاتی: شما مشترکین اعتباری رایتل می توانید برای خرید شارژ رایتل به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید و همچنین کلیه مشترکین دائمی نیز به منظور پرداخت قبوض می توانند از سرویس مذکور استفاده نمایند.

شما می توانید برای انتقال مالکیت سیم کارتهای رایتل کافی است که به یکی از دفاتر نمایندگی های فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه نمایید و سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل نمایید برای مشاهده لیست دفاتر نمایندگی های رایتل در شهر های مختلف می توانید به وبسایت رایتل به آدرس rightel.ir مراجعه کنید.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که خواسته باشید سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل کنید و یا آن را بفروشید حالا این سوال برای شما پیش میاید که چگونه مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری منتقل کنید؟ با ایتور همراه باشید.

نکات و جزئیاتی برای انتقال مالکیت سیم کارت وجود دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • توجه داشته باشید که اگر انتقال سیم کارت از طرف وکیل قانونی انجام می شود به همراه داشتن اصل وکالتنامه و تصویر آن الزامی و باید به همراه داشته باشند.
  • در هنگام انتقال به همراه داشتن اصل کارت ملی منتقل کننده سیم کارت و دریافت کننده سیم کارت الزامی می باشد.

  • مشترکین رایتل توجه داشته باشند اگر به سیم کارت فیزیکی خود دسترسی ندارید باید به فروشگاه های رایتل مراجعه سیم کارت را تعویض نمایید و سپس برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل خود اقدام کنید.

  • یکی از اصلی ترین شرایط برای انتقال سیم کارت، حضور شخص منتقل کننده و شخص دریافت کننده سیم کارت رایتل می باشد.

  • برای انتقال سیم کارت شخص انتقال دهنده سیم کارت باید اصل سند سیم کارت رایتل خود را به همراه داشته باشد و در هنگام مراجعه تحویل دهد.

  • مشترکین دائمی این اپراتور برای انتقال سیم کارت به همراه داشتن صفحه ی چاپی پرداخت قبوض برای سیم کارت های دائمی و همچنین به همراه داشتن برگه ی پرداخت آبونمان در روز مراجعه الزامی و باید به همراه داشته باشند.

اگر در سیم کارتی که قصد انتقال آن را دارید طرح بی نهایت فعال باشد باید قبل از انتقال مالکیت سیم کارت به سامانه مدیریت حساب بروید و طرح بی نهایت خود را لغو کنید و پمعادل شارژ رایتل و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

اگر از تاریخ آخرین انتقال سیم کارت شما حداقل 20 روز می گذرد، سیم کارت هایی قابل انتقال می باشند که حداقل بیست روز از تاریخ آخرین انتقال آنها گذشته باشد و یا همین مدت از تاریخ فعالسازی این سیم کارت سپری شده باشد.

سعی شده است که در این پست تمام جزئیات و همچنین نکات انتقال مالکیت سیم کارت رایتل آورده شده است امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

پس از منتقل کردن سیم کارت، میزان اعتبار و شارژ رایتل باقی مانده در سیم کارت و همچنین اعتبار بسته های فعال از بین می رود و قابل انتقال به مالک جدید نمی باشد و همچنین سرعت اینترنت به سرعت پایه باز خواهد گشت. در صورتی مالک جدید سیم کارت خواهان اینترنت پرسرعت رایتل باشد باید دوباره به کمک سامانه مدیریت حساب رایتل اقدام به تکمیل مدارک مورد نیاز نماید و از نو شارژ رایتل تهیه نماید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تغییر مالکیت سیم کارت خود نیاز است که هم فرد منتقل کنند و هم شخص دریافت کنند سیم کارت در روز انتقال در دفتر نمایندگی رایتل حضور داشته باشد.

پروسه انتقال سیم کارت بسیار ساده می باشد که به شرط آن که در هنگام انتقال تمام موارد ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشید.

برچسب‌ها:

قوانین کلی برای بهره مندی از این طرح
دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, ساعت 23:41 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

شارژ وفاداری همراه اول

شارژ وفاداری طرح جدیدی از سوی همراه اول است که به کاربران خود به ازای هر سالی که سیم کارت همراه اول را خریداری نموده اند یک درصد شارژ بیشتر می دهد برای دریافت این شارژ کافیست پین کد شارژ خریداری شده را
با استفاده از کد دستوری که در ادامه معرفی می شود وارد نمایید.

همراه اول طرحی جدید برای کاربران وفادار خود تدارک دیده است که بر اساس آن به تعداد سال هایی که سیم کارت همراه اول را خریداری نموده اید و از آن استفاده می نمایید در هنگام خرید شارژ همراه اول، یک درصد
شارژ بیشتر دریافت نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

سرویسی که جدیداً همراه اول آن را اجرا نموده طرح شارژ وفاداری نام دارد که بر اساس این طرح به ازای هر سالی که از عمر سیم کارت همراه اول شما میگذرد یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد در ادامه با ایتور همراه باشید تا بیشتر با جزئیات این طرح آشنا شویم.

شارژ همراه اول

طریقه دریافت شارژ وفادارای همراه اول

شارژ هدیه وفاداری همراه اول که از تاریخ پنج مهر ماه 92 اجرا شده است به آن دسته از مشترکانی تعلق خواهد گرفت که حداقل یک سال مشترک همراه اول بوده باشند و یا از تاریخ فعالسازی سیم کارت اعتباری خود و یا تغییر نام سیم کارت حداقل یک سال گذشته باشد. بر اساس این طرح به ازای هر سالی که مشترک همراه اول بوده اید یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد.

به منظور دریافت هدیه شارژ وفاداری میبایست هنگام وارد کردن کد شارژ کد دستور مقابل استفاده کنید: *۱۱۱*۱۲۲*PIN#

به منظور مشاهده ی اینکه سیم کارت شما مشمول این طرح میباشد یا خیر می توانید کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# از سیم کارت اعتباری همراه اول خود شماره گیری نمایید.

خرید شارژ همراه اول 

قوانین کلی برای بهره مندی از این طرح

  • در صورتی که مشترک شارژ هدیه از سایر بسته ها و طرح های همراه اول داشته باشد ابتدا مبلغ کارکرد از شارژ هدیه بسته های او کسر میشود سپس شارژ وفاداری مصرف خواهد شد.
  • در این طرح علاوه بر اینکه شما اصل مبلغ شارژ همراه اول را که خریده اید دریافت خواهید به ازای هر سالی که از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما میگذرد یک درصد شارژ هدیه دریافت خواهید کرد عدد مربوط به درصد شارژ هدیه رو به پایین گرد میشود به عنوان مثال اگر از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما پنج سال و هشت ماه میگذرد سیستم به طور خودکار پنج درصد شارژ همراه اول هدیه برای شما در نظر خواهد گرفت.

  • مشترکین همراه اول توجه داشته باشید که حداکثری شارژ همراه اول هدیه ای که میتوانید دریافت کنید فارغ از تعداد سال های فعالسازی سیم کارت اعتباری خود، ده درصد می باشد.

  • اگر چنانچه برای مطلع شدن از اینکه سیم کارت شما مشمول شارژ هدیه ی وفاداری میشود و میزان شارژی که دریافت می کنید میتوانید از کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# استفاده کنید.

  • شما مشترکین می توانید از شارژ هدیه وفاداری همراه اول تنها میتوان در استفاده های درون شبکه مانند مکالمه،پیامک چند رسانه ای،پیامک و GPRS بهره مند شوید.

  • مشترکین همراه اول از شارژ هدیه ی وفاداری همراه اول نمی توان برای خرید بشته و یا انتقال شارژ استفاده کرد.

  • اگر چنانچه از تاریخ فعالسازی و یا تغییرنام سیم کارت شما کمتر یک سال گذشته باشد و شارژ همراه اول خریداری شده را با استفاده از کد دستوری ذکر شده در بالا وارد نمایید سیستم به شما اطلاع میدهد که شما مشمول این طرح همراه اول نیستید و کارت شارژ شما بدون مصرف باقی خواهد ماند و میتوانید از آن به صورت عادی و در طرح دیگر همراه اول استفاده کنید.

  • مهلت زمانی استفاده از شارژ وفاداری همراه اول شش ماه می باشد.

  • اگر شما دو یا چند بار به صورت پیاپی اقدام به وارد کردن شارژ همراه اول نمایید هدیه شارژ وفاداری مشمول تمام دفعات می شود و محدودیتی از این جهت وجود ندارد.

  • در مصرف شدن شارژها اولویت با شارژ هدیه می باشد به طور مثال میزان مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه او کسر خواهد و پس از اتمام شارژ هدیه از شارژ اصلی همراه اول کسر خواهد شد.

در صورتی که شما مشترک همراه اول مایل به استفاده از این طرح باشید می توانید به روشی که در فوق اشاره شد استفاده نمایید. به منظور خرید شارژ همراه اول می توانید از امکاناتی که وبسایت ایتور ارائه می نماید استفاده نمایید.

به منظور اینکه از میزان شارژ هدیه ای که در این طرح دریافت خواهید نمود مطلع شوید کافیست که از این کد دستوری استفاده نمایید: *۱۱۱*۱۲۹۱#

منبع: شارژ وفاداری همراه اول

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد