بسته های بلند مدت رای فای و سیم کارت دیتای رایگان رایتل
پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, ساعت 23:53 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آشنایی با طرح چهار فصل رایتل

با شرکت در طرح چهار فصل رایتل شما علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت دیتا، از 50 درصد تخفیف به منظور خرید  مودم های دانگل و همچنین فعال شدن بسته های اینترنت یک ساله بهره مند خواهید شد.

اپراتور رایتل اولین اپراتوری در ایران بود که اقدام به ارائه سرویس های اینترنت نسل سوم نمود بر همین اساس و رویکرد اقدام به معرفی نوعی از سیم کارت های خود با عنوان سیم کارت دیتا نمود که قابلیت اصلی اینگونه سیم کارت ها
اتصال به اینترنت در بستر نسل سوم می باشد. علاوه بر این قابلیت ارسال پیامک نیز دارا می باشند. از این جهت این اپراتور اقدام به معرفی طرح چهار فصل خود ویژه این سیم کارت ها نموده است.

اپراتور رایتل جدیداً طرح چهار فصل خود را مخصوص سیم کارت های دیتای این اپراتور معرفی کرده است، سیم کارت های دیتای رایتل علاوه برا اینکه دارای قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت از طریق فناوری نسل سوم و دوم می باشند دارای قابلیت دریافت و ارسال پیامک نیز می باشند. این سیم کارت های رایتل را علاوه استفاده در گوشی های تلفن همراه پشتیبانی کننده نسل سوم اینترنت در دانگل و رای فای نیز قابل استفاده می باشند. با ایتور همراه باشید.

این اپراتور اعلام کرده است که در این طرح؛ خریداران سیم کارت های دیتا به همراه بسته های بلند مدت و مودم های نسل سوم که به آنها باندل نیز گفته می شود از تخفیف های ویژه ای برخوردار خواهند شد. به این صورت مشترکین این سیم کارت ها بدون دغدغه از تمام شدن شارژ رایتل می توانند از اینترنت نسل سوم و پرسرعت این اپراتور استفاده کنند.

 شارژ رایتل

بسته های بلند مدت دانگل و سیم کارت دیتا رایگان رایتل

توجه داشته باشید که مشترکینی که متقاضی این طرح می باشند می توانند تنها با پرداخت هزینه و شارژ رایتل آن؛ از بسته ویژه محصولات رایتل که به آن باندل نیز گفته می شود بهره مند شوند این بسته شامل سیم کارت دیتای رایگان، مودم دانگل و اینترنت همراه پرسرعت یک ساله می باشد.

 

ویژگی های خرید طرح چهار فصل

  • مشترکین رایتل» دریافت یک عدد سیم کارت دیتای رایگان

  • بهره مندی از پنجاه درصد تخفیف در خرید مودم های دانگل رایتل

  • امکان خرید شارژ رایتل از وبسایت ایتور

  • همچنین فعال شدن بسته های اینترنت پرسرعت با حجم بالا برای یک سال

مشترکین رایتل می توانند بسته های اینترنتی این طرح را به همراه شارژ رایتل مورد نیاز در جدول زیر مشاهده نمایید:

خرید شارژ رایتل

  • توجه فرمایید که تمامی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • همچنین تمامی خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

بسته های بلند مدت رای فای و سیم کارت دیتای رایگان رایتل

کسانی که متقاضی اینگونه بسته های میباشند می توانند با پرداخت هزینه برای یک بار از یک عدد سیم کارت دیتای رایگان، رای فای و اینترنت همراه با سرعت بالا برای یک سال که به این بسته باندل گفته می شود و خرید شارژ رایتل بهره مند شوند.

 

ویژگی های خرید این بسته

  • بهره مندی از سی درصد تخفیف در خرید رای فای، مودم نسل سوم اینترنت

  • همچنین دریافت سیم کارت هدیه

  • در صورت خرید این طرح شما می توانید از بسته های اینترنت پرسرعت همراه رایتل به همراه حجم بالا برای یک سال بهره مند شوید.

  • همچنین دریافت سیم کارت دیتای رایگان

شما می توانید بسته های اینترنتی که در این طرح از سوی رایتل ارائه شده اند را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

شارژ رایتل

  • همه ی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • لطفاً توجه داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

معرفی حجم های افزایشی و بسته های مصرفی رایتل

توجه داشته باشید که مشترکین رایتل می توانند در صورت تمام شدن بسته های اینترنتی بلند به مدت خود و قبل از تمام شدن مهلت زمانی آنها به یکی از روش های زیر از خدمات رایتل بهره مند شوند:

 

الف: خرید بسته مصرفی 

اپراتور رایتل بسته های مصرفی متعددی در حجم و سرعت های گوناگون برای برطرف شدن نیاز کاربران تهیه دیده است استفاده از این بسته به طرز چشم گیری باعث صرفه جویی در هزینه های شما و مصرف شارژ رایتل شما به طرز محسوسی کاهش میدهد.

شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر بسته مصرفی خریداری نمایید:

  • ورود به سامانه مدیریت حساب

  • رفتن به وبسایت رایتل، مراجعه به قسمت صفحه اصلی و خرید بسته

 

ب: خرید حجم برای بسته مصرفی

همچنین مشترکین رایتل با مراجعه به وبسایت رایتل و با وارد شدن به قسمت سامانه مدیریت حساب می توانید بسته به نیاز خود و شارژ رایتل، حجم افزایشی خرید نمایید.

قیمت های حجم های افزایشی برای تمامی سرعت ها یکسان می باشد.

درصورتی که شما از بسته های اینترنتی رایتل استفاده نکنید تعرفه بهره مندی از خدمات به صورت عادی و طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

برای ثبت نام شما می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید و یا به یکی از فروشگاه های رایتل در سراسر کشور مراجعه و بسته خود را خرید نمایید.

همچنین برای دریافت شارژ رایتل به پرتال etore.ir مراجعه نمایید.

شما با پرداخت 32 هزار تومان، می توانید یک بسته های 270 روزه اینترنت پرسرعت رایتل را خریداری نمایید که سرعت اتصال آن 1024 و 18 گیگابایت نیز ترافیک خواهد داشت.

با خرید بسته های بلند مدت رای فای شما از 30 درصد تخفیف برای خرید مودم های نسل سوم اینترنت و همچنین دریافت یک سیم کارت هدیه بهره مند خواهید شد. علاوه بر این بسته های اینترنت پرسرعت به مدت یک سال برای شما فعال خواهد شد.

اصل نوشته را می توانید در طرح چهار فصل رایتل مطالعه فرمایید.

برچسب‌ها:

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول
چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, ساعت 19:58 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

شارژ جوانان همراه اول

طرح تشویقی جدیدی که همراه اول آن را ارائه کرده است طرح شارژ جوانان نام دارم طرحی که قرار است در آن مشترکینی که سن آنها کمتر 25 سال است از آن برخوردار شوند و از شارژ بیشتری در هنگام خرید شارژ بهره مند شوند.

همراه اول به تمامی مشترکین خود که سن آنها زیر 25 سال می باشد هدیه می دهد. این هدیه به صورت شارژ، در هنگام وارد کردن کد شارژ به مشترک اعطا خواهد شد.

اپراتور همراه اول طرح را برای جوانان زیر 25 سال در نظر گرفته است که با استفاده از آن شما می توانید با هر بار خرید شارژ همراه اول و وارد کرد کد پین شارژ 100 پیامک رایگان داخل شبکه دریافت نمایید. برای آشنایی با نحوه فعالسازی و برخورداری از طرح با ایتور همراه باشید.

 

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول

  • به منظور بهره مند شدن از این شارژ شما باید از کد دستوری #124*111* برای وارد کردن شارژ همراه اول خود استفاده نمایید.
  • اپراتور همراه اول این طرح را از تاریخ 5 مهر ماه سال 92 شروع کرده است.

  • توجه داشته باشید که تنها مشترکینی می توانند از شارژ جوانان بهره مند باشند که سن آنها کمتر 25 سال باشد.

 

شرایط کلی شارژ هدیه جوانان

  • توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این 100 پیامک بستگی به مبلغ شارژ خریداری شده توسط شما دارد به طوری که برای شارژ های هزار تومانی 1 روز، برای شارژ دو هزار تومانی 2 روز، برای شارژ 3 هزار تومانی 3 روز و برای شارژ 5 هزار تومانی همراه اول 5 روز مهلت زمانی درنظر گرفته شده است.
  • مشترکین همراه اول پس از وارد کردن شارژ علاوه بر دریافت اصل مبلغ شارژ خریداری شده، صد پیامک رایگان مخصوص تماس های داخل شبکه (همراه اول و یا تلفن ثابت) دریافت می نمایید.

  • همچنین بسته پیامک هدیه ای که دریافت خواهید کرد دارای مهلت زمانی می باشد و هرچه مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بیشتر باشد این زمان نیز بیشتر میباشد.

 شارژ همراه اول

نکات این طرح

  • توجه داشته باشید که مشترکین حقوقی امکان دیافت شارژ هدیه جوانان را ندارند.
  • هنگامی که یک مشترک می خواهد کد شارژ خود را با استفاده از طرح شارژ جوانان وارد نماید ابتدا سن مشترک در پروفایل وی بررسی می شود در صورتی که سن مشترک کمتر از 25 سال باشد وی حق استفاده از این طرح را دارد و در صورتی که مشمول این طرح نباشد یعنی سن وی بیشتر از 25 سال باشد به وی اطلاع داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر مشترک پس وارد کردن شارژ با استفاده از طرح شارژ جوانان به وی اطلاع داده شود که مشمول این طرح نمی باشد شارژ همراه اول وارد شده مصرف نخواهد شد و وی می تواند کد شارژ را در سایر طرح های همراه اول و با به صورت عادی وارد نماید.

  • پیامک های هدیه ی طرح شارژ جوانان دارای الویت بالاتری هستند یعنی در صورتی که شما پیامکی ارسال نمایید و همچنان تعداد پیامک های هدیه شارژ شما تمام نشده باشد و همچنین مهلت زمانی آن تمام نشده باشد پیامک شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

  • در صورتی که شما به همراه پیامک های هدیه ی شارژ جوانان، بسته های تشویقی همراه اول را نیز خریداری نموده باشید اولویت مصرف با آن پیامک هایی است که تاریخ انقضای آنها زودتر فرا می رسد.

  • اپراتور همراه اول اعلام کرده است که هیچ محدودیتی در تعداد دفعات وارد کردن شارژ به روش شارژ جوانان وجود ندارد به همین دلیل یک مشترک می توانند چندین بسته ی هدیه پیامکی داشته باشد.

  • چنانچه شما دو یا چند بسته پیامکی هدیه از شارژ جوانان به صورت همزمان داشته باشید در صورت استعلام از اعتبار زمانی بسته های خود، تاریخ انقضای بسته ای که از همه بیشتر است به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که مایل هستید که از بهره مندی از این سرویس مطلع شوید می توانید از کد دستوری فوق استفاده نمایید.

هدیه ای که از این طرح عائد شما می شود 100 پیامک می باشد که مهلت زمانی آن بسته به مبلغ شارژی که خریداری کرده اید می باشد.

کپی شده از شارژ جوانان همراه اول

برچسب‌ها:

متن های عاشقانه و جملات زیبا
جمعه 2 مرداد 1394برچسب:, ساعت 1:3 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )
جملات زیبا

اس ام اس مثل خیرات برای مرده می مونه ! واسه هر کی میفرستی روحش شاد میشه ! مرده اس ام اس تو هستم ! تركه داشته تو صحرا راه ميرفته، يه دفعه ميبينه كوه ريزش كرده رو ريل راه آهن و يه قطار هم داره مياد. لباسشو در مياره ميزنه رو چوبدستي نفت فانوسشم ميريزه روش و آتيش ميزنه و ميدوه طرف قطار. به قطار كه ميرسه خودشو ميندازه زير قطار و حسابي آش و لاش ميشه. قطار كه واي ميسته ميپرسن چرا خودتو زير قطار انداختي؟ تركه ميگه: والا از ...بچگي ريزعلي و حسين فهميده رو با هم اشتباه مي گرفتم

جملات زیبا و عاشقانه

غضنفر لکنت زبون داشته ازش میپرسن همیشه ایجوری هستی ؟ میگه : نه فقطوقتی صحبت میکنم !!

متن های زیبا

حیف نون رو میخواستن اعدام کنن میگن آخرین حرفت چیه ؟؟ میگه لعنت بر پدر و مادرکسی که بزنه زیر چهار پایه

جملات زییا از وبسایت جوک لند

عشق با لبخند شروع میشود با بوسه شکوفا می شود با گریه رشد می کند با ۱۱۰تمام می شود حیف نون میره استخدام رادیولوژی میشه ، مریض میاد جواب عکسشو بگیره ، حیف نون بهش میگه : قفسه سینت اشکسته بی ولی خوم با فتوشاپ سیت درستش کردم !

منبع: jokland.ir/cat/65

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد